مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم باید در دیدارهای آینده به پیروزی برسد و دو تساوی ابتدای فصل را جبران کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی در خصوص جلسه‌اش با وزیر ورزش ارائه کرد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کامران قاسم پور در ۹۷کیلو حریفان قدری در ایران دارد که باید با آنها در انتخابی تیم ملی مسابقه بدهد تا بتواند به دوبنده تیم ملی برسد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شایسته‌سالاری، شایسته‌گزینی و شایسته‌پروری باید در نیروهای انتظامی ما رواج داشته باشد، گفت: افسران انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده اماده باشند.
امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، حاضر نشد آینده کارلو آنچلوتی در این باشگاه را تضمین کند.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر دولت با واقعی شدن قیمت خودرو موافق نباشد و عدم صدور مجوز جهت افزایش قیمت منجر به زیان انباشته خودروسازان شود، طبیعتا بر اساس ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان خودروسازان باید مستهلک شود، گفت: در غیر این صورت در آینده نه چندان دور زیان انباشته می‌تواند خودروساز را از حیز انتفاع خارج سازد. بر این اساس، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو و صنایع عظیم وابسته به آن بیکار خواهند شد که جبران آن غیرممکن است.
صلاح می‌گوید باید اتفاقات این فصل را بپذیرند و بهترین راه جبران بازگشت به کورس قهرمانی فصل آینده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: منابع حاصل از فروش اموال دولتی از ۲۶ همت در لایحه بودجه سال جاری به ۱۰۷ همت در لایحه بودجه سال آینده رسیده است.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: با گزینه ای که در فضای مجازی از آن نام برده شده بود هیچ مذاکره ای از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.
حق شناس گفت: قوانین می‌گوید دستمزد کارکنان دولت باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند، اما وقتی کمتر از این نرخ افزایش دارد، مفهومش این است که قدرت خرید کارکنان دولت در سال آینده نه تنها جبران نمی‌شود، بلکه حدود ۵۰ درصد هم کاهش پیدا می‌کند. بنابراین وقتی نه تنها افزایش حقوقی درکار نیست و حدود ۵۰ درصد هم کاهش دارد، اثر غیرمستقیمش این است که بخشی از کارکنان دولت زیر خط فقر می‌روند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تشکیل تیم فوتبال یا فوتسال زنان باشگاه که یکی از الزامات AFC است، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است تیمش باید با شرایط روانی و ذهنی بهتری در مسابقات آینده حضور پیدا کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است نباید به مشکلات گذشته بپردازند و باید نگاهشان به آینده باشد.
«یکی دیگر از اتفاقاتی که در چند سال اخیر در مورد بودجه رخ داده و بسیار نامبارک نیز بوده، انتشار اوراق قرضه است. در سال گذشته مشاهده می‌کنید که دولت با درآمد حاصل از انتشار اوراق بدهی هزینه‌های جاری خود را پوشش داده. این در حالی است درآمد‌های این اوراق باید صرف پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری شود، اما در ایران دولت‌ها تنها با انتشار اوراق به فکر پوشش هزینه‌های جاری خود و جبران کسری بودجه خود هستند. این موضوع بسیار غلط است و به نوعی انتقال بدهی به آینده محسوب می‌شود.»
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا معتقد است برای پیشرفت و رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در میادین بعدی باید روی نقاط ضعف خود تمرکز و انها را برطرف کند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک به تشریح اتفاقات رخ داده پیرامون این کمیته پس از روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید پرداخت و گفت: بودجه سال آینده این کمیته باید ۵۰۰ میلیارد تومان باشد.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: باید عالمانه جنگیدن را به نسل‌های آینده و نیروهای مسلح منتقل کنیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاستگذاری و ریل گذاری برای چشم انداز سینمای کشور از اهداف تشکیل شورای عالی سینما در دولت سیزدهم است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر باید تا سال آینده بسته شود که امیدوار هستم که تا پایان امسال هشتاد درصد از این مسکن‌ها را تحویل دهیم.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ